Eurosolar otorga el Premi Solar 2010 a la coberta solar FV de l'arquitecte Kim Lloveras

La instal·lació en forma de pèrgola solar instal·lada a la seu de l'ICMAB, de l'arquitecte Kim Lloveras i Montserrat, ha estat guardonada amb el Premi Solar 2010 en l'apartat de propietaris i usuaris d'instalacions que utilitzen energies renovables.

El 25 de gener de 2011 la secció Espanyola de la EUROSOLAR - Associació Europea per les Energies Renovables va fer públic els Premis Solar 2010.

Entre les iniciatives i/o actuaciones guardonades en la convocatòria de l'any 2010 hi ha la Coberta solar FV, pèrgola solar instal·lada sobre de l'edifici, seu de l'ICMAB, Institut de Ciència de Materials de Barcelona del CSIC a la UAB,  en la categoria del premi "propietaris o usuaris d'instal·lacions que utilitzen energies renovables". Aquesta instal·lació de plaques solars fotovoltaiques permet obtenir uns 24 MWh/any.
L'arquitecte d'aquest projecte ha estat en Kim Lloveras i Montserrat, Dr. Arquitecte i professor de l'Escola d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Podeu veure un video de 5 minuts amb les diferents fases de l'obra o llegir la visió de l'arquitecte sobre la "fulla" de l'ICMAB.

Per a més informació:
Eurosolar - Premis Solar