Eleccions representant de les estudiantes i estudiants de grau i màster universitari al Consell del Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I

Convocatòria d'eleccions per escollir el representant de les estudiantes i estudiants de grau i màster universitari al Consell del Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I el proper 13 de desembre de 2013, entre i per les estudiantes i estudiants de grau i màster universitari de l’ETSAB i l’ETSAV que reben ensenyament del Departament EGA1.

Les sol∙licituds de candidatures s’han de presentar mitjançant model normalitzat a la Secretaria del Departament (2a. planta, ETSAB) abans de les 13:00h. del dia corresponent.

Jornada de votacions: Divendres, 13 de desembre de 2013
Lloc:
- Per a l’estudiantat de l’ESTAB: al Departament EGA1, 2a. planta.
‐ Per a l’estudiantat de l’ETSAV: al vestíbul de la Biblioteca de l’ETSAV, planta baixa.
Horari: de 10.00 a 18.00h